Sunday

Tråkig vecka måste jag säga. MEN:

Vinnie Paz med nya grejer. Pistolvania remix.



You make me sick! Saigons "greatest story never told" will finally be told. Snart kommer Saigons efterefterefterlängtade platta.


Världens mest underskattade rappare - AZ, droppar nytt!
Senaste låten är en del av hans Doe or die 15 årsjubileum som droppar 23 november.
Producerat av Statik Selektah:



Lite brittisk shit. True tiger - slang like this, ny video. Tungt!


J. Cole
kom som från ingenstans för mig i år med ett par bangers och guestspots på andra låtar.
Måste erkänna att jag inte kollat upp honom överhuvudtaget eftersom jag inte känt att han har några egentliga spetsegenskaper. De få låtar jag kollat upp har fått mig att tänka på Drake direkt. Men kan tänka mig att många fastnar för hans musik så lägger därför upp senaste släppet.
Men han har varit duktig på att bygga upp sin hype och har mycket buzz på diverse hiphopforum, Därför ska jag ge hans senaste tape en chans.
EDIT: Efter en lyssning måste jag säga att det är riktigt bra kvalitet hela tapet igenom. Riktigt bra. Inga riktiga standout spår förutom sista möjligtvis, men riktigt bra kvalitet rakt igenom, inga djupa dalar.

Vado som droppat en av årets banger "Large on the streets" har varit aktiv och produktiv som fan och håller upp Harlems fana när många andra Harlemrappare hållt låg profil.
Ny låt, On his own.


Slänger även upp senaste videon av Basementality battles. För en gångs skull svensk battlerap som inte känns krystat och pinsamt.
Visst är det förskrivet. Men det höjer kvaliteten så mycket mer..

En till:
The Saurus vann på Scribble Jam 2007 senast de båda möttes. I helgen var det re-match. Vem vann?


Norska DreamOn håller på att bygga upp ett namn för sig själv i norden.
Hans senaste video: Never be another you. Kan han bli något stort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0